dr hab. Mariusz Trojanowski

Akademik oraz praktyk komunikacji marketingowej i sprzedaży, trener biznesu.

Zajmuje się komunikacją w biznesie (w tym sztuką prezentacji i wystąpień publicznych), zarówno naukowo jak i praktycznie. Przygotowuje pracowników do prowadzenia wystąpień publicznych – prezesów, dyrektorów, specjalistów pracujących w różnych obszarach branżowych. 

Doktor habilitowany, profesor uczelni. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnik programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School w USA. W latach 2005-2009 Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska). 

Posiada wieloletnie doświadczenie w komercjalizacji wiedzy marketingowej, we wspieraniu ludzi biznesu oraz ich firm w osiąganiu przez nich swoich celów. Klientami były średnie jak i największe przedsiębiorstwa krajowe i międzynarodowe. Opublikował kilkadziesiąt artykułów w pismach fachowych na temat komunikacji, marketingu i sprzedaży. Autor m.in. książek: „Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania” oraz „Marketing bezpośredni. Istota, zarządzanie, instrumenty”.

Katarzyna Brzozowska

Head of Operational Excellence, Teleperformance Polska

Od ponad 20 lat zajmuje się doskonaleniem obszarów obsługi klienta i sprzedaży w organizacjach o różnej skali i branży. Prowadzi międzynarodowe projekty standaryzacji i wdrażania procesów obsługowych w oparciu o aktualne benchmarki Customer Experience oraz rozwiązania technologiczne, uparcie namawiając do holistycznego podejścia w zarządzaniu zmianą.

Ekspert w obszarach projektowania procesów i wdrożeń Contact Centre, pragmatycznego podejścia do Omnichannel i digitalizacji. Prowadzi prelekcje i szkolenia w zakresie zarządzania Contact Center, CX, projektów transformacyjnych oraz praktycznego zarządzania jakością.

dr hab. Tomasz Ochinowski 

Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie psychologii, dr hab. nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania, psycholog i historyk biznesu, doradca organizacyjny i trener umiejętności społecznych.

Kieruje Pracownią Socjologii Organizacji i Historii Biznesu w Katedrze Psychologii i Socjologii Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pełnił funkcję eksperta Unii Europejskiej w zakresie rozwoju lokalnego oraz koordynatora grupy polskich ekspertów. Koordynował również polski segment globalnych badań nad kulturą organizacyjną prowadzonych przez University Fellows International Research Consortium (Uniwersytet Simona Frasera, Kanada). 

Od trzydziestu lat na rynku szkoleniowym (obecnie szczególnie w zakresie komunikacji, przywództwa, zarządzania zespołem, kondycji psychicznej, działań antymobbingowych, relacji ze związkami zawodowymi oraz mentoringu). Laureat tytułu „Trener roku” przyznanego przez klientów firmy „Institute for International Research” (2007 r.). Praktyk działań mentorskich oraz autor koncepcji mentoringu o charakterze kaskadowym i opartego na tradycjach mądrościach. Współautor systemów wdrożeń mentoringu oraz szkolenia mentorów. Współpracownik Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu.

Adam Pluciński

Trener biznesu, przedsiębiorca - od 2011 roku prowadzi i zarządza stale rozwijającą się firmę szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center. W 2019 roku uznany za jednego z 25 najbardziej wpływowych i najważniejszych osób w branży customer care jako dostawca usług szkoleniowo-rozwojowych dla branży. Wspiera w rozwoju firmy i organizacje, które chcą budować zaangażowanie pracowników, a jedną z ich największych wartości są ludzie. To co robi, daje ludziom możliwość rozwoju, a co więcej przekłada się bezpośrednio na efekty osobiste i biznesowe. Od ponad 13 lat realizuje szkolenia i projekty rozwojowo-doradcze – to ponad 12 000 tysięcy godzin rozwojowych zainwestowanych w pracę z Partnerami w biznesie. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Poznańskiego Collegium DaVinci, edukuje przyszłych managerów call i contact center oraz coachów i doradców dzieląc się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem. Ceniony juror konkursów branżowych – od 10 lat współpracujący z SMB przy konkursie Telemarketer Roku. 

Agata Nowak

Wykładowca MBA Lean Management oraz trener managerów efektywnego zarządzania procesami, dla których wzrost biznesu jest jednoznaczny z zaangażowaniem i szczęściem pracowników. Optymalizator z zamiłowania, stara się widzieć „więcej” stale poszukując innowacyjnych, ale również praktycznych rozwiązań w trudnych i niejednoznacznych środowiskach. 

Jedną z głównych dziedzin wsparcia i rozwoju Managerów są treningi i konsultacje indywidualne oraz Coaching.

Agata specjalizuje się i doradza głównie w zakresie Business and Executive Coachingu oraz Life Coachingu.


Andrzej Burzyński

Trener biznesu, założyciel Akademii Rozwoju Przedsiębiorcy, wykładowca uczelniany ( MBA Uczelnia Łazarskiego; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; Akademia Leona Koźmińskiego; ASBIRO ). 


Jacek Barankiewicz

Od prawie 30 lat zajmuje się organizacją firm działających w różnych obszarach, głównie związanych z obsługą klienta i sprzedażą bezpośrednią. 

Założyciel pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center (1995).  Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych. Pracując od ponad 7 lat jako konsultant (BWExperts) wspierał organizacje Contact Center w Polsce, na Ukrainie, w Niemczech i Belgii.

Zdobyłem doświadczenie realizując projekty na rynku polskim i na rynkach zagranicznych, oraz pracując z jednej strony dla klientów międzynarodowych a z drugiej dla małych polskich firm. W swojej karierze współpracowałem z organizacjami branżowymi i firmami doradczymi w kilku krajach europejskich. Pozwoliło mi to na zdobycie doświadczeń przydatnych we współpracy z firmami każdej wielkości i w dowolnej branży.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (od 1996) działał w wielu biznesowych stowarzyszeniach międzynarodowych, dzięki czemu poznał działanie biznesu w wielu krajach i zbudował silną sieć powiązań przydatnych w rozwoju biznesu.

Wykładowca, trener, doradca. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji. Juror konkursów krajowych i międzynarodowych. Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych, na poziomie krajowym i europejskim oraz nad innymi uregulowaniami. 

Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i Kursu Strategii Marketingowych ESMT (Niemcy).

dr Julia Majczyk

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie zajmuje się problematyką rozwoju przywództwa w dużych przedsiębiorstwach i procesów biznesowych. Autorka publikacji naukowych w tym zakresie. Uczestniczyła w projektach finansowanych przez Unię Europejskiej (H2020-MSCA-RISE), Narodowe Centrum Nauki, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Doświadczenie zdobywała, pracując dla globalnych spółek, w tym Procter & Gamble oraz PricewaterhouseCoopers. 




Karol Froń

Przedsiębiorca, mentalista i praktyk sprzedaży i przywództwa. Od 15 lat aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych, w korporacji zarządzał grupą 140 pracowników i wyszkolił 80 menadżerów  sprzedaży. Autor 5 książek, kilkudziesięciu programów mentoringowych online, twórca największego kanału na Youtube w polskim internecie na temat sprzedaży, wykładowca ASBIRO, autor czasopism "As Sprzedaży", "Szef Sprzedaży", twórca modelu sprzedaży autentycznej OK SPRZEDAŻ. Wydobywa z ludzi osobisty potencjał, zmienia mentalność finansową i wskazuje najkrótszą drogę do osiągnięcia życiowego sukcesu. Szkoli praktycznie ze sprzedaży w blisko 60 branżach, znany z ostrego języka i nietypowych, ale arcyskutecznych metod pracy z ludźmi. Szkoli rocznie ponad 11 000 osób i każdego dnia pomaga przedsiębiorstwom z całego kraju zwiększać sprzedaż. Znany z tego, że na swoich szkoleniach osobiście dzwoni do nowych klientów, a później uczy uczestników tego samego. Gwarantuje efekty albo zwrot pieniędzy, pod warunkiem, że jego metody będą wdrażane 1:1. 




Łukasz Pawłyszyn

Trener, Coach (ICF), Mentor i Konsultant biznesowy – szkolenia, doradztwo, konsulting z obszarów: Leadership, Management, Feedback, Customer Experience, Efektywność osobista, Optymalizacja procesów, Sprzedaż, Project management dla kilkudziesięciu firm z różnych branż i sektorów (min. Allegro, Centralny Dom  Maklerski Pekao, Deutsche Bank, Cinkciarz.pl, Volkswagen, A Berger, MSI, Mzuri, Quercus, Unibep, Mosir Gdańsk, InPost itp.)

Uczestnik ponad 70 certyfikowanych szkoleń - uprawnienia certyfikacyjne do przeprowadzania warsztatów z narzędzi m.in. Extended DISC, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48, Prosty język ® 

Marcin Sebastian Rogowski

Zawodowy negocjator, ekspert twardych negocjacji, wykładowca Wydziału Zarządzania UW. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkuset mln euro. Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem zarządów wielu firm – liderów w swoich branżach. Absolwent studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz renomowanych szkół trenerskich w tym prestiżowej The Art And Science of Coaching Vancouver Erickson Institute.  Licencjonowany trener amerykańskiej organizacji Corporate Coach U® Publikuje w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie. Występuje z czołówką polskich i zachodnich ekspertów na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in.: Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny , Konferencja Szefów Sprzedaży, Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu, Efektywne Przywództwo, Boss Festiwal ,Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim. Jest dyrektorem merytorycznym Brian Tracy International. 

Marta Lewińska Nowak

Psycholog, trener, coach, CEO Trampoline Company, firmy oferującej rozwiązania well-being. Od 15 lat zajmuje się rozwojem pracowników: prowadziła programy managerskie, sprzedażowe, TTT oraz szkolenia produktowe, zarządzała zespołami CC oraz licznymi projektami szkoleniowymi. Dotychczas wspierała swym doświadczeniem m.in. contact center, linie lotnicze oraz branżę motoryzacyjną. 

Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener. 

Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, sprzedaży, motywacji, komunikacji, zarządzania, współpracy międzypokoleniowej oraz obsługi klienta dla firm i instytucji (m.in. BBA Transport, BNP Paribas, Carte Dor, COTY, T-Mobile, Volkswagen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Iglotex, Nest Bank, Phinance S.A, Fellowes, Agro-Masz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SED Stowarzyszenie Edukacji Diabetologicznej, Studio Figura, Stora Enso, KAS Urządzenia Biurowe i wiele innych). 

Łączy klasyczne, tradycyjne i profesjonalne podejście do sprzedaży z nowoczesnymi narzędziami, zweryfikowanymi przez badania, jak i doświadczenie. Podejście, które proponuje, przetestował najpierw na sobie, sprzedając do klienta biznesowego jak i indywidualnego. Jego celem jako trenera jest dostarczyć wartość, którą uczestnicy mogą wdrożyć w swoje realia biznesowe natychmiast po szkoleniu, przekształcając poznane zagadnienia w nawyki. 

Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem czy Robertem Korzeniowskim. 

Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania w przystępny i atrakcyjny sposób. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

Rafał Dywan

Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta za pośrednictwem zdalnych kanałów kontaktu. Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podniesienie wskaźnika satysfakcji klientów, obniżenie kosztów, zwiększenie sprzedaży czy migrację klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU (Wiceprezes Centrum Operacyjnego PZU / Kierownik Centrum Usług Wspólnych) Współzałożyciel jednego z największych wielojęzycznych  działów obsługi klienta i sprzedaży działające na rynku polskim, pracującego  głównie na rynku niemieckim i anglojęzycznym. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie zarządza bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA.  Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Biznesu IESE – University of Navarra. Maratończyk dla którego uprawianie sportu wielu różnych dyscyplinach to wielkie hobby. Najwierniejszy kibic syna Kamila który gra w piłkę nożną w barwach klubu Escola Varsovia w ramach rozgrywek centralnej ligi juniorów. 

Beata Tokaj-Smoczkiewicz

Ekspertka, trenerka i konsultantka z dziedziny etykiety biznesu, negocjacji i obsługi klienta. Wieloletni wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz realizatorka szkoleń dla sektora usługowego, przemysłowego i administracyjnego. Autorka scenariuszy i producent filmów dydaktycznych. Obecnie jest pracownikiem firmy handlowej, gdzie zajmuje się m.in. negocjowaniem umów. Ukończyła studia na Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe Współczesnej Dyplomacji, Negocjacji i Mediacji.