Jak dołączyć do Studium?
Rekrutacja na 6. edycję Studium trwać będzie od 1 sierpnia do 19 października 2024 r.
Pobierz i wypełnij Formularz zgłoszeniowy (poniżej)
Przygotuj swoje CV
Wyślij wypełniony formularz i CV na adres jaroslaw.izycki@smb.pl *
Po otrzymaniu materiałów powitalnych opłać otrzymany rachunek/fakturę.
Masz pytania? Potrzebujesz konsultacji?
Zapraszamy do kontaktu z Kierownikiem Studium ze strony SMB:
Jarosław Iżycki, jaroslaw.izycki@smb.pl, tel. 785 408 500.
* Dokumenty zgłoszeniowe można złożyć również stacjonarnie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego: ul. ul. Szturmowa 1/3, pok. B004, pon.-pt.: 10.00 - 16.00, tel. +48 22 55 34 190.
Informacje organizacyjne nt. 6 edycji Studium
Terminy
6. edycja Studium rozpocznie się 26 października 2024 r.
Rozpoczęcie wykładów poprzedni konferencja inaugurująca, która odbędzie się 26 października.
Nauka w ramach Studium trwać będzie od października 2024 r. do czerwca 2025 r. Zjazdy odbywać się będą w weekendy 1 lub 2 razy w miesiącu.
Szczegółowy harmonogram zjazdów uwzględnia wszystkie przerwy świąteczne i inne okoliczności, co ułatwia pogodzenie pracy zawodowej z udziałem w Studium.
Miejsce i forma zajęć
Zajęcia w ramach Studium odbywają się on-line poprzez aplikacje ZOOM. Na życzenie grupy istnieje możliwość zorganizowania wybranych szkoleń w formie hybrydowej, zajęcia w formie on-line i stacjonarnie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 1/3). Ostatni zjazd kursu organizowany jest w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania.
Formuła zajęć
Formuła zajęć jest warsztatowa, co zapewnia skuteczne wdrożenie wiedzy do praktyki działania uczestników Studium. W ramach niektórych zajęć wymagane jest zrealizowanie zadań określonych przez wykładowców.
Komunikacja i narzędzia wspierające
Głównym kanałem komunikacji w ramach Studium jest korespondencja e-mail. W praktyce uczestnicy Studium komunikują się również za pośrednictwem wybranego komunikatora. Materiały udostępniane są uczestnikom poprzez narzędzia Google.
Wymagania formalne
Brak wymagań formalnych (np. wykształcenie). Jedynym warunkiem przyjęcia w poczet uczestników Studium jest pełnienie lub planowane rozpoczęcie pełnienia roli menedżera w jednostce contact center.
Egzamin, zakończenie Studium
Nauka w ramach Studium kończy się egzaminem. Uzyskanie certyfikatu ukończenia Studium wymaga zdobycia pozytywnej oceny z egzaminu oraz obecności na zajęciach i realizacji zadań przedmiotowych.
Studium jako inwestycja
Studium to 9 miesięczny program rozwojowy. Obejmuje ponad 200 godzin lekcyjnych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez 19 wybitnych ekspertów. Studium to unikalna okazja do regularnej nauki i wymiany doświadczeń w grupie menedżerów z całej Polski oraz benchmarku najlepszych praktyk rynkowych.
Koszt udziału w Studium to inwestycja w rozwój zawodowy w branży zdalnej komunikacji z klientami.
Koszt udziału w Studium Menedżer Contact Center - edycja 6 (2024/2025) wynosi 10 000 zł netto. Przy uwzględnieniu dofinansowania ze strony Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW - 8 000 zł netto (wymagana wpłata do 30 października 2024 roku).
W przypadku zgłoszeń od firm członkowskich SMB oraz zgłoszeń powyżej 5 uczestników zastosowanie mają rabaty (500 zł / uczestnika).
Istnieje możliwość płatności w ratach:
2 raty po 4 100 zł, łącznie 8 200 zł netto (terminy płatności rat: 30 października 2024, 28 lutego 2025)
Zgłoszeń mogą dokonywać osoby indywidualne, które zgłaszają swój udział w Studium oraz firmy, które finansują udział w programie swoim pracownikom. Istnieje możliwość wystawienia faktury. Istnieje możliwość uruchomienia edycji dedykowanej wg indywidualnej wyceny.
Często stosowanym modelem jest częściowe dofinansowanie udziału w Studium przez pracodawcę.