Jak dołączyć do Studium?
Rekrutacja na edycję 2024/2025 Studium trwa do 28 listopada 2024 r.
Udział w Studium nie wymaga spełnienia żadnych wymagań formalnych dot. np. wykształcenia. Jedynym warunkiem przyjęcia w poczet uczestników Studium jest pełnienie lub planowane rozpoczęcie pracy w roli menedżera w jednostce contact center (CV kandydata).
Aby zgłosić udział w Studium (swój lub menedżerów, za których odpowiadasz):
Pobierz i wypełnij Formularz zgłoszeniowy
Przygotuj CV (opis doświadczenia menedżerskiego)
Wyślij formularz i CV na adres zuzanna.karwacka@smb.pl
W przypadku pytań lub potrzeby konsultacji indywidualnych skontaktuj się z Zuzanną Karwacką (zuzanna.karwacka@smb.pl).
Informacje organizacyjne nt. edycji 2024/2025
Terminy
Bieżąca edycja Studium rozpocznie się 29 listopada 2024 r.
Nauka w ramach Studium trwać będzie od grudnia 2024 r. do czerwca 2025 r. Zjazdy odbywać się będą w piątki i soboty 1 lub 2 razy w miesiącu.
Harmonogram zajęć:
29, 30 listopada
13, 14 grudnia
10, 11, 31 stycznia
1, 21, 22 lutego
14, 15, 28, 29 marca
11, 12, 25, 26 kwietnia
9, 10, 23, 24 maja
6, 7 czerwca
Harmonogram uwzględnia przerwy świąteczne i inne istotne daty, co ułatwia pogodzenie pracy zawodowej z udziałem w Studium.
Miejsce i forma zajęć
Zajęcia w ramach Studium odbywają się on-line poprzez aplikacje ZOOM. Na życzenie grupy istnieje możliwość zorganizowania wybranych szkoleń w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 1/3).
Pierwszy, inauguracyjny oraz ostatni zjazd kursu planowany jest w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania.
Formuła zajęć
Formuła zajęć jest warsztatowa, co zapewnia skuteczne wdrożenie wiedzy do praktyki działania uczestników Studium. W ramach niektórych zajęć wymagane jest zrealizowanie zadań określonych przez wykładowców.
Komunikacja i narzędzia wspierające
Głównym kanałem komunikacji w ramach Studium jest korespondencja e-mail. W praktyce uczestnicy Studium komunikują się również za pośrednictwem wybranego komunikatora. Materiały udostępniane są uczestnikom poprzez narzędzia środowiska Google.
Egzamin, zakończenie Studium
Nauka w ramach Studium kończy się egzaminem. Uzyskanie certyfikatu ukończenia Studium wymaga zdobycia pozytywnej oceny z egzaminu, obecności na zajęciach i realizacji zadań przedmiotowych.
Studium jako inwestycja
Studium to 7 miesięczny program rozwojowy. Obejmuje prawie 200 godzin dydaktycznych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez wybitnych ekspertów i wykładowców. Studium to unikalna okazja do regularnej nauki i wymiany doświadczeń w grupie menedżerów z całej Polski oraz benchmarku najlepszych praktyk rynkowych.
Koszt udziału w Studium to inwestycja w rozwój zawodowy w branży zdalnej komunikacji z klientami.
W edycji 2024/2025 skorzystać można z dofinansowania programu ze strony Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW.
Koszt standardowy: 10 000 zł netto
Cena z dofinansowaniem Fundacji WZ UW: 8 000 zł netto
Cena dla firm członkowskich SMB: 7 000 zł netto
Istnieje możliwość płatności w ratach.
W przypadku zgłoszeń większej liczby uczestników z jednej firmy możliwy jest dodatkowy rabat.
Istnieje również możliwość indywidualnej wyceny edycji dedykowanej Studium dla Twojej organizacji (patrz: case study Pekao Direct).
Zgłoszeń mogą dokonywać osoby indywidualne, które zgłaszają swój udział w Studium oraz firmy, które finansują udział w programie swoim pracownikom. Często stosowanym modelem jest częściowe dofinansowanie udziału w Studium przez pracodawcę.