Studium jako inwestycja
Studium to 9 miesięczny program rozwojowy. Obejmuje ponad 200 godzin lekcyjnych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez 19 wybitnych ekspertów. Studium to unikalna okazja do regularnej nauki i wymiany doświadczeń w grupie menedżerów z całej Polski oraz benchmarku najlepszych praktyk rynkowych.
Koszt udziału w Studium to inwestycja w rozwój zawodowy w branży zdalnej komunikacji z klientami.
Koszt udziału w Studium Menedżer Contact Center - edycja 6 (2023/2024) wynosi 10 000 zł. Przy uwzględnieniu dofinansowania ze strony Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW - 8 000 zł brutto (wymagana wpłata do 30 października 2023 roku).
W przypadku zgłoszeń od firm członkowskich SMB oraz zgłoszeń powyżej 5 uczestników zastosowanie mają rabaty (500 zł / uczestnika).
Istnieje możliwość płatności w ratach:
2 raty po 4 100 zł, łącznie 8 200 zł brutto (terminy płatności rat: 30 października 2023, 28 lutego 2024)
4 raty po 2 100 zł, łącznie 8 400 zł brutto (terminy płatności rat: 30 października 2023, 30 grudnia 2023, 28 lutego 2024, 30 kwietnia 2024)
Zgłoszeń mogą dokonywać osoby indywidualne, które zgłaszają swój udział w Studium oraz firmy, które finansują udział w programie swoim pracownikom. Istnieje możliwość wystawienia faktury. Istnieje możliwość uruchomienia edycji dedykowanej wg indywidualnej wyceny.
Często stosowanym modelem jest częściowe dofinansowanie udziału w Studium przez pracodawcę.
Jak dołączyć do Studium?
Rekrutacja na 6. edycję Studium trwać będzie od 19 czerwca do 19 października 2023 r.
Pobierz i wypełnij Formularz zgłoszeniowy (poniżej)
Przygotuj swoje CV
Wyślij wypełniony formularz i CV na adres jaroslaw.izycki@smb.pl *
Po otrzymaniu materiałów powitalnych opłać otrzymany rachunek/fakturę.
Masz pytania? Potrzebujesz konsultacji?
Zapraszamy do kontaktu z Kierownikiem Studium ze strony SMB:
Jarosław Iżycki, jaroslaw.izycki@smb.pl, tel. 785 408 500.
* Dokumenty zgłoszeniowe można złożyć również stacjonarnie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego: ul. ul. Szturmowa 1/3, pok. B004, pon.-pt.: 10.00 - 16.00, tel. +48 22 55 34 190.
Pobierz folder informacyjny
Informacje organizacyjne nt. 6 edycji Studium
Terminy
6. edycja Studium rozpocznie się 28 października 2023 r.
Rozpoczęcie wykładów poprzedni konferencja inaugurująca, która odbędzie się 19 października. Uczestnicy 6. edycji Studium otrzymują bezpłatny wstęp na część warsztatową konferencji (patrz szczegóły wydarzenia).
Nauka w ramach Studium trwać będzie od października 2023 r. do czerwca 2024 r. Zjazdy odbywać się będą w weekendy 1 lub 2 razy w miesiącu.
Szczegółowy harmonogram zjazdów uwzględnia wszystkie przerwy świąteczne i inne okoliczności, co ułatwia pogodzenie pracy zawodowej z udziałem w Studium.
Miejsce i forma zajęć
Zajęcia w ramach Studium odbywają się on-line poprzez aplikacje ZOOM. Na życzenie grupy istnieje możliwość zorganizowania wybranych szkoleń w formie hybrydowej, zajęcia w formie on-line i stacjonarnie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 1/3). Ostatni zjazd kursu organizowany jest w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania.
Formuła zajęć
Formuła zajęć jest warsztatowa, co zapewnia skuteczne wdrożenie wiedzy do praktyki działania uczestników Studium. W ramach niektórych zajęć wymagane jest zrealizowanie zadań określonych przez wykładowców.
Komunikacja i narzędzia wspierające
Głównym kanałem komunikacji w ramach Studium jest korespondencja e-mail. W praktyce uczestnicy Studium komunikują się również za pośrednictwem wybranego komunikatora. Materiały udostępniane są uczestnikom poprzez narzędzia Google.
Wymagania formalne
Brak wymagań formalnych (np. wykształcenie). Jedynym warunkiem przyjęcia w poczet uczestników Studium jest pełnienie lub planowane rozpoczęcie pełnienia roli menedżera w jednostce contact center.
Egzamin, zakończenie Studium
Nauka w ramach Studium kończy się egzaminem. Uzyskanie certyfikatu ukończenia Studium wymaga zdobycia pozytywnej oceny z egzaminu oraz obecności na zajęciach i realizacji zadań przedmiotowych.