Jak dołączyć do Studium?

Rekrutacja na edycję 2024/2025 Studium trwa do 28 listopada 2024 r.

Udział w Studium nie wymaga spełnienia żadnych wymagań formalnych dot. np. wykształcenia. Jedynym warunkiem przyjęcia w poczet uczestników Studium jest pełnienie lub planowane rozpoczęcie pracy w roli menedżera w jednostce contact center (CV kandydata).

Aby zgłosić udział w Studium (swój lub menedżerów, za których odpowiadasz):


W przypadku pytań lub potrzeby konsultacji indywidualnych skontaktuj się z Zuzanną Karwacką (zuzanna.karwacka@smb.pl).

Informacje organizacyjne nt. edycji 2024/2025

Terminy

Bieżąca edycja Studium rozpocznie się 29 listopada 2024 r.

Nauka w ramach Studium trwać będzie od grudnia 2024 r. do czerwca 2025 r. Zjazdy odbywać się będą w piątki i soboty 1 lub 2 razy w miesiącu.

Harmonogram zajęć: 

Harmonogram uwzględnia przerwy świąteczne i inne istotne daty, co ułatwia pogodzenie pracy zawodowej z udziałem w Studium.


Miejsce i forma zajęć

Zajęcia w ramach Studium odbywają się on-line poprzez aplikacje ZOOM. Na życzenie grupy istnieje możliwość zorganizowania wybranych szkoleń w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 1/3).

Pierwszy, inauguracyjny oraz ostatni zjazd kursu planowany jest w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania. 

Formuła zajęć

Formuła zajęć jest warsztatowa, co zapewnia skuteczne wdrożenie wiedzy do praktyki działania uczestników Studium. W ramach niektórych zajęć wymagane jest zrealizowanie zadań określonych przez wykładowców.

Komunikacja i narzędzia wspierające

Głównym kanałem komunikacji w ramach Studium jest korespondencja e-mail. W praktyce uczestnicy Studium komunikują się również za pośrednictwem wybranego komunikatora. Materiały udostępniane są uczestnikom poprzez narzędzia środowiska Google.

Egzamin, zakończenie Studium

Nauka w ramach Studium kończy się egzaminem. Uzyskanie certyfikatu ukończenia Studium wymaga zdobycia pozytywnej oceny z egzaminu, obecności na zajęciach i realizacji zadań przedmiotowych.


Studium jako inwestycja

Studium to 7 miesięczny program rozwojowy. Obejmuje prawie 200 godzin dydaktycznych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez wybitnych ekspertów i wykładowców. Studium to unikalna okazja do regularnej nauki i wymiany doświadczeń w grupie menedżerów z całej Polski oraz benchmarku najlepszych praktyk rynkowych.

Koszt udziału w Studium to inwestycja w rozwój zawodowy w branży zdalnej komunikacji z klientami. 

W edycji 2024/2025 skorzystać można z dofinansowania programu ze strony Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW.