Jak dołączyć do Studium?

Rekrutacja na 6. edycję Studium trwać będzie od 1 sierpnia do 19 października 2024 r.


Masz pytania? Potrzebujesz konsultacji?

Zapraszamy do kontaktu z Kierownikiem Studium ze strony SMB:


* Dokumenty zgłoszeniowe można złożyć również stacjonarnie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego: ul. ul. Szturmowa 1/3, pok. B004, pon.-pt.: 10.00 - 16.00, tel. +48 22 55 34 190.

Informacje organizacyjne nt. 6 edycji Studium

Terminy

6. edycja Studium rozpocznie się 26 października 2024 r.

Rozpoczęcie wykładów poprzedni konferencja inaugurująca, która odbędzie się 26 października. 

Nauka w ramach Studium trwać będzie od października 2024 r. do czerwca 2025 r. Zjazdy odbywać się będą w weekendy 1 lub 2 razy w miesiącu.

Szczegółowy harmonogram zjazdów uwzględnia wszystkie przerwy świąteczne i inne okoliczności, co ułatwia pogodzenie pracy zawodowej z udziałem w Studium.

Miejsce i forma zajęć

Zajęcia w ramach Studium odbywają się on-line poprzez aplikacje ZOOM. Na życzenie grupy istnieje możliwość zorganizowania wybranych szkoleń w formie hybrydowej, zajęcia w formie on-line i stacjonarnie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 1/3). Ostatni zjazd kursu organizowany jest w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania. 

Formuła zajęć

Formuła zajęć jest warsztatowa, co zapewnia skuteczne wdrożenie wiedzy do praktyki działania uczestników Studium. W ramach niektórych zajęć wymagane jest zrealizowanie zadań określonych przez wykładowców.

Komunikacja i narzędzia wspierające

Głównym kanałem komunikacji w ramach Studium jest korespondencja e-mail. W praktyce uczestnicy Studium komunikują się również za pośrednictwem wybranego komunikatora. Materiały udostępniane są uczestnikom poprzez narzędzia Google.

Wymagania formalne

Brak wymagań formalnych (np. wykształcenie). Jedynym warunkiem przyjęcia w poczet uczestników Studium jest pełnienie lub planowane rozpoczęcie pełnienia roli menedżera w jednostce contact center.

Egzamin, zakończenie Studium

Nauka w ramach Studium kończy się egzaminem. Uzyskanie certyfikatu ukończenia Studium wymaga zdobycia pozytywnej oceny z egzaminu oraz obecności na zajęciach i realizacji zadań przedmiotowych.

Studium jako inwestycja

Studium to 9 miesięczny program rozwojowy. Obejmuje ponad 200 godzin lekcyjnych szkoleń i warsztatów prowadzonych przez 19 wybitnych ekspertów. Studium to unikalna okazja do regularnej nauki i wymiany doświadczeń w grupie menedżerów z całej Polski oraz benchmarku najlepszych praktyk rynkowych.

Koszt udziału w Studium to inwestycja w rozwój zawodowy w branży zdalnej komunikacji z klientami. 

Koszt udziału w Studium Menedżer Contact Center - edycja 6 (2024/2025) wynosi 10 000 zł netto. Przy uwzględnieniu dofinansowania ze strony Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW - 8 000 zł netto (wymagana wpłata do 30 października 2024 roku).

W przypadku zgłoszeń od firm członkowskich SMB oraz zgłoszeń powyżej 5 uczestników zastosowanie mają rabaty (500 zł / uczestnika).

Istnieje możliwość płatności w ratach:

Zgłoszeń mogą dokonywać osoby indywidualne, które zgłaszają swój udział w Studium oraz firmy, które finansują udział w programie swoim pracownikom. Istnieje możliwość wystawienia faktury. Istnieje możliwość uruchomienia edycji dedykowanej wg indywidualnej wyceny. 

Często stosowanym modelem jest częściowe dofinansowanie udziału w Studium przez pracodawcę.