Kadrę wykładowców Studium tworzą przedstawiciele kadry akademickiej Wydziału Zarządzania UW, którzy od wielu lat uczą zarządzania w oparciu o teorię tej dziedziny oraz własne, ogromne doświadczenia zawodowe, a także wybitni eksperci - top menedżerowie branży CC oraz uznani trenerzy specjalizujący się w zagadnieniach CC i CX. Poznaj tych, którzy będą Twoimi przewodnikami w Twoim rozwoju menedżerskim.

Katarzyna Brzozowska

Head of Operational Excellence, Teleperformance Polska

Od ponad 20 lat zajmuje się doskonaleniem obszarów obsługi klienta i sprzedaży w organizacjach o różnej skali i branży. Prowadzi międzynarodowe projekty standaryzacji i wdrażania procesów obsługowych w oparciu o aktualne benchmarki Customer Experience oraz rozwiązania technologiczne, uparcie namawiając do holistycznego podejścia w zarządzaniu zmianą.

Ekspert w obszarach projektowania procesów i wdrożeń Contact Centre, pragmatycznego podejścia do Omnichannel i digitalizacji. Prowadzi prelekcje i szkolenia w zakresie zarządzania Contact Center, CX, projektów transformacyjnych oraz praktycznego zarządzania jakością.

Andrzej Burzyński

Trener biznesu, założyciel Akademii Rozwoju Przedsiębiorcy, wykładowca uczelniany ( MBA Uczelnia Łazarskiego; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; Akademia Leona Koźmińskiego; ASBIRO ). 


Rafał Dywan

Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta za pośrednictwem zdalnych kanałów kontaktu. Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podniesienie wskaźnika satysfakcji klientów, obniżenie kosztów, zwiększenie sprzedaży czy migrację klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU (Wiceprezes Centrum Operacyjnego PZU / Kierownik Centrum Usług Wspólnych) Współzałożyciel jednego z największych wielojęzycznych  działów obsługi klienta i sprzedaży działające na rynku polskim, pracującego  głównie na rynku niemieckim i anglojęzycznym. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie zarządza bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA.  Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Biznesu IESE – University of Navarra. Maratończyk dla którego uprawianie sportu wielu różnych dyscyplinach to wielkie hobby. Najwierniejszy kibic syna Kamila który gra w piłkę nożną w barwach klubu Escola Varsovia w ramach rozgrywek centralnej ligi juniorów. 

Michał Karzel

Menadżer, konsultant, coach

Doświadczenie menadżerskie i branżowe budował jako m.in.: szef telefonicznego kanału sprzedaży w Microsoft Polska; szef regionalnego oddziału Arvato services; dyrektor zarządzający Contact Center TPI; członek zarządu i dyrektor operacyjny Call Center Poland; Doradca zarządu kilku spółek branży CC. 

Wdraża i promuje model zarządzania zewnętrznego. 

Zarządza zespołami rozproszonych CC (telepraca). 

Ma duże kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami CC, prowadzeniu projektów inwestycyjnych (technologicznych) i budowaniu strategii rozwoju organizacji CC. 

Specjalizuje się w: podnoszenie efektywności i jakości zespołów, zarządzaniu zespołami rozproszonymi, pomiarach i budowaniu strategii raportowania biznesowego i operacyjnego, standaryzacji procesów w call center, uruchamianiu nowych jednostek CC

Niezależny konsultant branży, m.in. prowadził projekty dla: Arvato services, CCP, D+S Europe, Efektum, Exatel, Lafarge Cement, Netia, Neuca, Oponeo.pl, Orlen Gaz, PTC, PZU, Wolters Kluwer

W 2015 i 2016 r. Przewodniczący Jury ogólnopolskiego konkursu „Telemarketer roku” (SMB). W 2017 r. Przewodniczący Jury „Złotej słuchawki”. 

Cezary Kuik

Marta Lewińska Nowak

Learning & Development Expert | Psycholog | Manager | Trener | Coach | Mentor. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich na Uniwersytecie SWPS. Ukończyła Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego, szkołę coachingu CoachWise Coaching Advanced TM oraz The Impact Mentor Training w niemieckiej The DO School. Aktualnie w trakcie studiów MBA for startups w SGH w Warszawie.

Od kilkunastu lat zajmuje się rozwojem kompetencji zawodowych i osobistych. Pracując w różnych rolach – jako trener, manager, konsultant, przedsiębiorca zdobyła ogromne doświadczenie i szerokie spojrzenie na biznes. Odpowiadała za szkolenia pracowników w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, train the trainers oraz kompetencji managerskich. Zarządzała zespołami i samodzielnie prowadziła szkolenia. Tworzyła projekty rozwojowe od zera i implementowała międzynarodowe programy do potrzeb lokalnych rynków. Założyła i upadła startup. Aktualnie pracuje dla Mercedes-Benz Polska jako Learning & Development Lead, rozwija własną firmę oferującą rozwiązania wellbeing oraz prowadzi gabinet psychologiczny online.

Zaufali jej m.in.: Call Center Poland, ContactPoint, nc+, HBO, T-Mobile, PZU, Polskie Linie Lotnicze LOT, Alior Bank, Panattoni, CEZ Polska, Red Bull Polska, Black & Decker oraz Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.

Prywatnie mama Zuzi i Aleksa oraz żona Wojtka. W wolnych chwilach podróżuje do ciepłych miejsc, czyta książki, odgruzowuje mieszkanie i praktykuje jogę.

Talenty Gallupa: Competition, Activator, Achiever, Significance, Focus

Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener. 

Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, sprzedaży, motywacji, komunikacji, zarządzania, współpracy międzypokoleniowej oraz obsługi klienta dla firm i instytucji (m.in. BBA Transport, BNP Paribas, Carte Dor, COTY, T-Mobile, Volkswagen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Iglotex, Nest Bank, Phinance S.A, Fellowes, Agro-Masz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SED Stowarzyszenie Edukacji Diabetologicznej, Studio Figura, Stora Enso, KAS Urządzenia Biurowe i wiele innych). 

Łączy klasyczne, tradycyjne i profesjonalne podejście do sprzedaży z nowoczesnymi narzędziami, zweryfikowanymi przez badania, jak i doświadczenie. Podejście, które proponuje, przetestował najpierw na sobie, sprzedając do klienta biznesowego jak i indywidualnego. Jego celem jako trenera jest dostarczyć wartość, którą uczestnicy mogą wdrożyć w swoje realia biznesowe natychmiast po szkoleniu, przekształcając poznane zagadnienia w nawyki. 

Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem czy Robertem Korzeniowskim. 

Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania w przystępny i atrakcyjny sposób. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

dr hab. Tomasz Ochinowski 

Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie psychologii, dr hab. nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania, psycholog i historyk biznesu, doradca organizacyjny i trener umiejętności społecznych.

Kieruje Pracownią Socjologii Organizacji i Historii Biznesu w Katedrze Psychologii i Socjologii Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pełnił funkcję eksperta Unii Europejskiej w zakresie rozwoju lokalnego oraz koordynatora grupy polskich ekspertów. Koordynował również polski segment globalnych badań nad kulturą organizacyjną prowadzonych przez University Fellows International Research Consortium (Uniwersytet Simona Frasera, Kanada). 

Od trzydziestu lat na rynku szkoleniowym (obecnie szczególnie w zakresie komunikacji, przywództwa, zarządzania zespołem, kondycji psychicznej, działań antymobbingowych, relacji ze związkami zawodowymi oraz mentoringu). Laureat tytułu „Trener roku” przyznanego przez klientów firmy „Institute for International Research” (2007 r.). Praktyk działań mentorskich oraz autor koncepcji mentoringu o charakterze kaskadowym i opartego na tradycjach mądrościach. Współautor systemów wdrożeń mentoringu oraz szkolenia mentorów. Współpracownik Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu.

Łukasz Pawłyszyn

Ekspert Customer Experience | Allegro - odpowiedzialność za obszar szkoleń, rozwój kompetencji, doskonalenie jakości obsługi Klientów i Partnerów Allegro, tworzenie contentu video, projektowanie doświadczeń Virtual Reality oraz content edukacyjny - webinaria, artykuły, szkolenia dotyczące e-commerce, CX i kompetencji miękkich.

Konsultant biznesowy - szkolenia, doradztwo, konsulting dotyczący obszarów CX, zarządzania, project managementu, sprzedaży, efektywności managerskiej oraz mentoring biznesowy dla studentów, startupów i projektów społecznych. Projekty realizowane dla kilkudziesięciu firm z różnych branż i sektorów: bankowego, finansowego, branży inżynierskiej, gamingowej, e-commerce, automotive, customer center, sales, itp.

Manager - ponad 6-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich, zespoły od 5 do 50 osób.

Certyfikowany trener i mentor - uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended DISC, Talenty Gallupa, Odporność psychiczna MTQ48, Prosty język ®.

Wykładowca akademicki - Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet Warszawski | AGH.

Członek Zarządu Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR - zarządzający obszarem marketingu.

Head of Jury / Jury Member - Polish Contact Center Awards | Telemarketer Roku.

mec. Bartosz Pilc

Radca prawny i specjalista w prawie marketingu oraz RODO. 

Członek Rady ds. Prawa Marketingu w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. 

Partner w CORE Law Grzybowski & Pilc – kancelarii będącej członkiem SMB.

W swojej pracy skupia się na ochronie danych osobowych oraz wspieraniu biznesu, zwłaszcza w branży marketingowej. Pracuje przy ogólnopolskich i międzynarodowych projektach dla największych marek, w tym e-commerce, FMCG, retail oraz usług finansowych. Zrealizował tysiące akcji marketingowych, w tym loterii, konkursów oraz programów motywacyjnych

Pomaga zarządzać ryzykiem, podejmować dobre decyzje i dowozić projekty.

Adam Pluciński

Trener biznesu, przedsiębiorca - od 2011 roku prowadzi i zarządza stale rozwijającą się firmę szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center. W 2019 roku uznany za jednego z 25 najbardziej wpływowych i najważniejszych osób w branży customer care jako dostawca usług szkoleniowo-rozwojowych dla branży. Wspiera w rozwoju firmy i organizacje, które chcą budować zaangażowanie pracowników, a jedną z ich największych wartości są ludzie. To co robi, daje ludziom możliwość rozwoju, a co więcej przekłada się bezpośrednio na efekty osobiste i biznesowe. Od ponad 18 lat realizuje szkolenia i projekty rozwojowo-doradcze – to ponad 14 300 godzin rozwojowych zainwestowanych w pracę z Partnerami w biznesie. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego, edukuje przyszłych managerów call i contact center dzieląc się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem. Ceniony juror i przewodniczący konkursów branżowych – od 13 lat współpracujący z SMB przy konkursie Polish Contact Center Awards.

Marcin Sebastian Rogowski

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International. Jako czynny, zawodowy negocjator wspiera służby państwowe i organizacje narażone na ataki terrorystyczne. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Posiada ponad dwudziestoletnie, doświadczenie w zarządzaniu organizacjami na stanowiskach prezesa zarządu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego Krakowie oraz Erickson College, Vancouver. Ukończył renomowane szkoły trenerskie i coachingu, między innymi prestiżową The Art and Science of Coaching. Posiada licencję trenerską Corporate Coach U, Bradenton, USA) oraz certyfikat zarzadzania projektami Prince2® Practitioner.


Zrealizował ponad 20 000 godzin szkoleń dla biznesu. Jest autorem ponad 30 oryginalnych programów szkoleniowych. Jest konsultantem zarządów wielu firm – liderów w swoich branżach. Prowadzi warsztaty dla największych polskich i międzynarodowych korporacji, między innymi: Danone, Volkswagen, Lockheed Martin, Astra Zeneca, Shell, Eurocash, Skanska, Saint Gobain, Arcelor Mittal, KGHM, PZU, Allianz, Santander, Bakoma, Wawel, Sheraton Hotels, Hilton Hotels, Accor Hotels. Występował na największych konferencjach rozwojowych w Polsce u boku Briana Tracy, Roberta Cialdiniego, Jordana Bellforta, Richarda Denny Jacka Walkiewicza czy Rogera Dawsona. Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla Forbes, World Business Class Magazine, Nowa Sprzedaż, Marketer +,   Personel i Zarządzanie. 

Prywatnie zapalony pasjonat żeglarstwa, motocyklista, kitesurfer. Ambasador fundacji DOM Dbamy o Młodych z Wrocławia. 

dr hab. Mariusz Trojanowski

Akademik oraz praktyk komunikacji marketingowej i sprzedaży, trener biznesu.

Zajmuje się komunikacją w biznesie (w tym sztuką prezentacji i wystąpień publicznych), zarówno naukowo jak i praktycznie. Przygotowuje pracowników do prowadzenia wystąpień publicznych – prezesów, dyrektorów, specjalistów pracujących w różnych obszarach branżowych. 

Doktor habilitowany, profesor uczelni. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnik programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School w USA. W latach 2005-2009 Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska). 

Posiada wieloletnie doświadczenie w komercjalizacji wiedzy marketingowej, we wspieraniu ludzi biznesu oraz ich firm w osiąganiu przez nich swoich celów. Klientami były średnie jak i największe przedsiębiorstwa krajowe i międzynarodowe. Opublikował kilkadziesiąt artykułów w pismach fachowych na temat komunikacji, marketingu i sprzedaży. Autor m.in. książek: „Prezentacje i wystąpienia w biznesie. Istota, uwarunkowania, badania” oraz „Marketing bezpośredni. Istota, zarządzanie, instrumenty”.

Dawid Świątkiewicz

Lubię ludzi, bo to oni są sercem projektu. Kieruję się tą zasadą w mojej pracy zawodowej. Pracuję jako project i program manager od ponad 9 lat. Swoje doświadczenia zdobyłem w branży energetycznej, rolniczej, health- tech i digital marketingu. Wiedzę teoretyczną potwierdza certyikat PMP, Pronce 2, Agile PM. 

Wspieram zespoły i organizacje w realizacji celów biznesowych poprzez skuteczną realizację projektów. Szerzę projektowe podejście do życia, bo uważam, że cel bez planu jest tylko życzenie. Jako wykładowca akademicki miałem przyjemność prowadzić zajęcia na Politechnice Łodzkiej, UW, UE w Katowicach. Pracując w zespołach projektowych stawiam na zespół i komunikację.

Agnieszka Wrońska