Program Studium jest oparty na metodyce nauczania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Dostosowany został do specyfiki branży CC i obejmuje wyłącznie zagadnienia kluczowe dla sprawnego zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta.
Zajęcia w ramach Studium nie ograniczają się jedynie do tradycyjnych szkoleń. Biorąc udział w kursie przeżyjesz naukę na zupełnie nowy sposób - uczestnicząc w interaktywnych warsztatach, czerpiąc wiedzę i inspiracje bezpośrednio od ekspertów rynku oraz angażując się w owocne dyskusje i wymianę poglądów z innymi uczestnikami. Dzięki takiemu podejściu osiągniesz głębsze zrozumienie i zaawansowaną praktyczną wiedzę, która będzie Cię wyróżniać jako lidera w obszarze zarządzania w branży CC.
Nauka w ramach Studium ma bardzo praktyczny charakter. Większość zajęć ma formułę warsztatów, a część wymaga wykonania praktycznych zadań określonych przez wykładowców. Wykłady uzupełniane są dyskusją oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami i prowadzącymi zajęcia ekspertami.
Studium rozwija przede wszystkim kompetencje i postawy, którymi musi charakteryzować się obecnie sprawny menedżer CC, w szczególności:
sztuka prezentacji
komunikacja w tym udzielanie informacji zwrotnej
negocjacje
przywództwo
Zagadnienia te są poruszane zarówno na dedykowanych warsztatach (zobacz program Studium poniżej), ale również jako element uzupełniający w ramach innych zajęć (np. "Zarządzania przez cele"). Dzięki takiemu podejściu możliwe jest regularne, praktyczne powracanie uczestników do określonych tematów oraz spojrzenie na nie z różnych perspektyw.
Kurs to nie studia z zarządzania, dlatego w programie nie znajdziesz ekonomii, statystyki, czy prawa administracyjnego. Znajdziesz w nim jednak liczne zajęcia skoncentrowane na kluczowych kompetencjach liderskich oraz przedmioty prezentujące podstawowe informacje o zagadnieniach mniej powszechnych, ale równie ważnych, o których każdy menedżer CC musi mieć pojęcie (np. warsztat o kluczowych w branży CC zagadnieniach prawnych). Dzięki takiemu podejściu absolwent Studium zdobywa wiedzę, zgodnie z uniwersytecką zasadą "coś o wszystkim oraz wszystko o najważniejszym".
Tworząc formułę Studium przyświecała nam myśl, że nauka to proces i pojedyncze szkolenia to mało efektywna metoda zdobywania nowych kompetencji w praktyce. Studium skupia się zatem na długotrwałym rozwoju, umożliwiając stopniową adaptację nowych umiejętności. Udział w Studium pozwala stworzyć solidne fundamenty pod swoją przyszłość jako efektywnego menedżera w dynamicznym świecie zdalnej obsługi klienta.
Poznaj program kursu (rozwiń i sprawdź)
Studium Menedżer Contact Center to ponad 200 jednostek lekcyjnych wykładów, warsztatów i case studies. Poniżej znajdziesz listę przedmiotów, zagadnień, które są poruszane w trakcie kursu.
Role współczesnego menedżera
Zarządzanie sobą w czasie. Problem management.
Teorie motywacji w praktyce CC
Standardy oceny pracy i zasady udzielania informacji zwrotnych
Zwiększanie efektywności zespołów CC
Narzędzia rozwojowe dla pracowników CC
Zarządzanie sprzedażą w CC
Organizacja pracy zdalnej w CC
Zarządzanie przez cele
Przywództwo
Sztuka prezentacji
Negocjacje
Zarządzanie projektami w CC
Zarządzanie procesami CC
Podstawy zarządzania jakością
Lean Management
Zagadnienia prawne CC
Savoir vivre w biznesie
Case studies skutecznych top menedżerów CC
Wszystkie zajęcia prowadzone są przez grono wyjątkowych ekspertów. Są to zarówno wykładowcy Wydziału Zarządzania UW, praktycy od wielu lat wspierający biznes w zakresie swoich specjalizacji akademickich, jak i top menedżerowie CC zaproszeni do projektu przez SMB. Zapoznaj się z sylwetkami wykładowców Studium.
Ukończenie Studium, czyli m.in. zaliczenie egzaminu pisemnego, zapewnia uzyskanie certyfikatu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB – jest to jedyny na rynku certyfikat o randze akademickiej potwierdzający uzyskanie kompetencji w branży CC.
W trakcie nauki możliwe jest także rozbudowanie sieci kontaktów zawodowych, co również jest ważnym elementem dla skutecznych menedżerów w branży.