Program Studium jest oparty na metodyce nauczania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Dostosowany został do specyfiki branży CC i obejmuje wyłącznie zagadnienia kluczowe dla menedżerów odpowiedzialnych za zasoby i procesy zdalnej komunikacji z klientami.

Kurs to nie są klasyczne studia z zarządzania, dlatego w programie nie znajdziesz ekonomii, statystyki, czy prawa administracyjnego. Znajdziesz w nim jednak zajęcia skoncentrowane na kluczowych kompetencjach liderskich istotnych w pracy każdego menedżera CC oraz przedmioty rozwijające wiedzę w kluczowych obszarach działania takich jednostek (np. warsztat o istotnych w branży zagadnieniach prawnych). Część zajęć poświęcona jest także uniwersalnym narzędziom i metodom zarządzania, dzięki którym absolwenci Studium stają się wszechstronnymi menedżerami i partnerami do rozmów z top managementem swoich organizacji. 

Zajęcia w ramach Studium nie ograniczają się do tradycyjnych szkoleń. Biorąc udział w kursie przeżyjesz naukę na zupełnie nowy sposób - uczestnicząc w interaktywnych warsztatach, czerpiąc wiedzę i inspiracje bezpośrednio od ekspertów rynku oraz angażując się w owocne dyskusje i wymianę poglądów z innymi uczestnikami. Dzięki takiemu podejściu osiągniesz głębsze zrozumienie i zaawansowaną praktyczną wiedzę, która będzie Cię wyróżniać jako lidera w obszarze zarządzania w branży

Nauka w ramach Studium ma bardzo praktyczny charakter. Większość zajęć ma formułę warsztatów, a część wymaga wykonania praktycznych zadań określonych przez prowadzących zajęcia. Ukończenie Studium wymaga zaliczenia egzaminu końcowego.

Tworząc formułę Studium przyświecała nam myśl, że nauka to proces, więc pojedyncze szkolenia to mało efektywna metoda zdobywania nowych kompetencji. Studium skupia się zatem na długotrwałym rozwoju, umożliwiając stopniową adaptację nowych umiejętności. Poszczególne zagadnienia podejmowane są w ramach różnych zajęć - dzięki takiemu podejściu możliwe jest regularne, praktyczne powracanie uczestników do określonych tematów oraz spojrzenie na nie z różnych perspektyw.

Udział w Studium pozwala stworzyć solidne fundamenty pod swoją przyszłość jako efektywnego menedżera w dynamicznym świecie zdalnej obsługi klienta. Pozwala zdobyć nowe kompetencje, ale również rozwijać właściwą postawę menedżerską wymaganą w obecnych, intensywnych i wymagająycch czasach.

Studium to intensywny program edukacyjny, który  wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i praktyczne narzędzia do efektywnego zarządzania zespołem (CC) i budowania pozytywnych doświadczeń klientów w kanałach zdalnych (CX).

Poznaj program kursu

Studium Menedżer Contact Center to prawie 200 jednostek lekcyjnych wykładów, warsztatów i case studies. Poniżej znajdziesz listę przedmiotów, które stanowią program kursu.

Wszystkie zajęcia prowadzone są przez grono wyjątkowych ekspertów. Są to zarówno wykładowcy Wydziału Zarządzania UW, praktycy od wielu lat wspierający biznes w zakresie swoich specjalizacji akademickich, jak i top menedżerowie CC zaproszeni do projektu przez SMB. Zapoznaj się z sylwetkami wykładowców Studium.

Ukończenie Studium, czyli m.in. zaliczenie egzaminu pisemnego, zapewnia uzyskanie certyfikatu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB – jest to jedyny na rynku certyfikat o randze akademickiej potwierdzający uzyskanie kompetencji w branży CC.

W trakcie nauki możliwe jest także rozbudowanie sieci kontaktów zawodowych, co również jest ważnym elementem dla skutecznych menedżerów w branży.