Technologiczne wyzwania menedżerów CC

Program

19 października 2023 r.

Część ogólna (udział bezpłatny)

09:00 - 09:30 Rejestracja, networking


09:30 - 09:40 Oficjalne rozpoczęcie

09:40 - 10:30 Na początku o końcu - realne wizje końca CC jakie znamy (Panel)

W pierwszym panelu eksperci rozmawiali o tym, jak może wyglądać rzeczywistość branży CC w niedalekiej przyszłości i czy scenariusze, które dotychczas traktowaliśmy jako science fiction nie realizują się na naszych oczach.

Moderator: Marcin Sosnowski (SMB)

Paneliści: Ola Żuk (Securitas Polska & Securitas Services), Rafał Dywan (Bank Millennium), Kamil Paduch (Tide Software)

10:30 - 11:20 Automatyzacja personalizacji, czyli paradoCX (Panel)

Nie jest już chyba możliwe stwierdzenie, czy w branży CC pierwsza pojawiła się potrzeba personalizacji obsługi klienta, czy automatyzacji procesów z tym związanych. Jednocześnie obie te koncepcje są aktualnie najsilniejszymi czynnikami kształtującymi strategie zdalnej obsługi klientów na rynku.

Moderator: Marcin Sosnowski (SMB)

Paneliści: Anna Lewandowska (Orange), dr Beata Brynczak (DzialPrawny.pl), Bogumił Perzyna (LINK4)

11:20 - 11:40 Przerwa kawowa, networking

11:40 - 12:30 ChatGPT, Google Bard, czyli Twoi nowi pracowniCCy (Panel)

ChatGPT i inne narzędzia przetwarzania języka naturalnego stają się systematycznie powszechnymi rozwiązaniami zarówno w obszarze prywatnym, jak i biznesowym. W definicjach tych narzędzi obsługa klienta jest wskazywana jako jedno z głównych zastosowań. Czy jednak branża CC rzeczywiście może wykorzystać pełny potencjał modeli LLM?

Moderator: Karol Bancerz (ccnews.pl)

Paneliści: Michał Prządka, Cezary Kuik (Allegro), ChatGPT (OpenAI)

12:30 - 13:20 Paragraf i dekalog, czyli prawo i etyka AI w CC (Panel)

Peter Parker nie jest już najlepszym odbiorcą ostrzeżenia, że “Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”. Menedżerowie i decydenci branży CC zdobyli bowiem prawie nieograniczoną moc w postaci rozwiązań opartych o AI. Prawo, jak nigdy przedtem, nie nadąża z regulacjami w tym obszarze, pozostaje nam więc wierzyć, że etyka i standardy branżowe pozwolą utrzymać na rynku równowagę pomiędzy biznesem i konsumentami.

Moderator: mec. Bartosz Pilc (CORE Law)

Paneliści: Agnieszka Wrońska (PKO BP), Krzysztof Lehmann (UOKiK), Maciej Chojnowski (Centrum Etyki Technologii Instytutu Humanites)

13:20 - 13:35 Założenia 6. edycji Studium Menedżer Contact Center (Prezentacja)


13:35 - 13:40 Podsumowanie i zakończenie części ogólnej, networking

Część warsztatowa (udział płatny, dla uczestników 6. edycji Studium udział bezpłatny)

13:40 - 14:20 Lunch, networking

14:20 - 14:50 Wdrożenie voice botów do obsługi klientów w Alior Bank (Case study)

Projekt "Platforma AI" nominowany do zwycięstwa w konkursie Polish Contact Center Awards 2023, w kategorii Najlepsza technologia wspierająca.

Prowadzący: Mariusz Piturecki (Alior Bank)

14:50 - 15:20 Wdrożenie voice botów do obsługi klientów w Bank Millennium (Case study)

Projekt " baNkOWA ROZMOWA, jak voicebot w Banku Millennium tworzy jakość dla Klientów i firmy" nominowany do zwycięstwa w konkursie Polish Contact Center Awards 2023, w kategorii Najlepsza technologia wspierająca.

Prowadzący: Krzysztof Ciąpała (Bank Millennium)

15:30 - 16:20 O czym z botem? Jakie procesy komunikacji z klientem warto i można przenieść skutecznie do obsługi przez voice boty (Warsztat)

W trakcie warsztatu omówione zostały różnice między strategiami wdrożenia botów przedstawionymi w ramach case studies, a uczestnicy mieli okazję porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi za ich opracowanie i wdrożenie.

Przeprowadzona została też dyskusja na temat procesów, które można i warto przekazać do obsługi przez boty, a także modeli działania, które pozwalają przeprowadzić ten proces sprawnie i skutecznie.

Prowadzący: Krzysztof Ciąpała (Bank Millennium), Mariusz Piturecki (Alior Bank), Marcin Sosnowski (SMB)

16:20 - 16:30 Podsumowanie i zakończenie części warsztatowej, networking

Kontakt w sprawie konferencji

Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center

marcin.sosnowski@smb.pl, +48 692 174 347