Technologiczne wyzwania menedżerów CC
Program
19 października 2023 r.
Część ogólna (udział bezpłatny)
09:00 - 09:30 Rejestracja, networking
09:30 - 09:40 Oficjalne rozpoczęcie
09:40 - 10:30 Na początku o końcu - realne wizje końca CC jakie znamy (Panel)
W pierwszym panelu eksperci rozmawiali o tym, jak może wyglądać rzeczywistość branży CC w niedalekiej przyszłości i czy scenariusze, które dotychczas traktowaliśmy jako science fiction nie realizują się na naszych oczach.
TOP3 trendy, które zmienią CC na zawsze.
Które technologie (#Speech/VoiceAnalytics #AI #VR #IoT) zdefiniują nowy sposób działania i zarządzania jednostkami CC?
Czy technologia realnie zmieni standardy komunikacji z klientami? Czy zmieni się cel działania CC i mierniki sukcesu.
Jaki będzie wpływ technologii na rolę pracowników (konsultantów, specjalistów, menedżerów) i ich zadania w CC. Czy za 3 lata będzie jeszcze realna potrzeba zatrudniania ludzi?
Jak zintegrować nowe technologie z umiejętnościami i doświadczeniem pracowników oraz jakie szanse i wyzwania pojawią się w wymiarze rozwoju zawodowego w branży.
Moderator: Marcin Sosnowski (SMB)
Paneliści: Ola Żuk (Securitas Polska & Securitas Services), Rafał Dywan (Bank Millennium), Kamil Paduch (Tide Software)
10:30 - 11:20 Automatyzacja personalizacji, czyli paradoCX (Panel)
Nie jest już chyba możliwe stwierdzenie, czy w branży CC pierwsza pojawiła się potrzeba personalizacji obsługi klienta, czy automatyzacji procesów z tym związanych. Jednocześnie obie te koncepcje są aktualnie najsilniejszymi czynnikami kształtującymi strategie zdalnej obsługi klientów na rynku.
Na ile personalizacja i automatyzacja kontaktu z klientami to sprzeczne tendencje, których nie da się pogodzić?
Jak zapewnić, aby automatyzacja nie prowadziła do utraty kontaktu z klientem, lecz przeciwnie - umożliwiała bardziej personalizowane, indywidualne podejście? Jak może pomóc w tym technologia?
Jakich elementów personalizacji nie da / nie powinno się zautomatyzować?
Czego tak na prawdę oczekują klienci?
Czy da się osiągnąć równowagę między automatyzacją a personalizacją, aby dostarczyć wyjątkowe doświadczenie klienta i jednocześnie zwiększyć efektywność operacyjną?
Moderator: Marcin Sosnowski (SMB)
Paneliści: Anna Lewandowska (Orange), dr Beata Brynczak (DzialPrawny.pl), Bogumił Perzyna (LINK4)
11:20 - 11:40 Przerwa kawowa, networking
11:40 - 12:30 ChatGPT, Google Bard, czyli Twoi nowi pracowniCCy (Panel)
ChatGPT i inne narzędzia przetwarzania języka naturalnego stają się systematycznie powszechnymi rozwiązaniami zarówno w obszarze prywatnym, jak i biznesowym. W definicjach tych narzędzi obsługa klienta jest wskazywana jako jedno z głównych zastosowań. Czy jednak branża CC rzeczywiście może wykorzystać pełny potencjał modeli LLM?
Jak ChatGPT, Google Bard i inne zaawansowane narzędzia oparte na AI wpływają na procesy obsługi klienta?
Jak narzędzia oparte na przetwarzaniu języka naturalnego (NLP) zmieniają interakcje z klientami?
Integracja z istniejącymi systemami - jak wdrożyć nowe technologie w istniejących strukturach CC?
Efektywność i wskaźniki sukcesu - jak mierzyć i oceniać efektywność tych nowych narzędzi oraz ich wpływ na wyniki działalności contact center?
Moderator: Karol Bancerz (ccnews.pl)
Paneliści: Michał Prządka, Cezary Kuik (Allegro), ChatGPT (OpenAI)
12:30 - 13:20 Paragraf i dekalog, czyli prawo i etyka AI w CC (Panel)
Peter Parker nie jest już najlepszym odbiorcą ostrzeżenia, że “Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”. Menedżerowie i decydenci branży CC zdobyli bowiem prawie nieograniczoną moc w postaci rozwiązań opartych o AI. Prawo, jak nigdy przedtem, nie nadąża z regulacjami w tym obszarze, pozostaje nam więc wierzyć, że etyka i standardy branżowe pozwolą utrzymać na rynku równowagę pomiędzy biznesem i konsumentami.
Jakie regulacje prawne definiują zasady wykorzystania najnowszych technologii w CC? Jak bardzo prawo nie nadąża za rzeczywistością branży?
Jakie wyzwania etyczne pojawiają się w kontekście stosowania zaawansowanych technologii w obszarze obsługi klienta i jak można je rozwiązać?
Patologie dostępne od ręki - czy praktyczny brak barier w nielegalnym i nieetycznym wykorzystaniu technologii może przełożyć się na rynkowe standardy obsługi klienta?
Co musi wiedzieć każdy menedżer CC, żeby nie przejść na ciemną stronę mocy?
Moderator: mec. Bartosz Pilc (CORE Law)
Paneliści: Agnieszka Wrońska (PKO BP), Krzysztof Lehmann (UOKiK), Maciej Chojnowski (Centrum Etyki Technologii Instytutu Humanites)
13:20 - 13:35 Założenia 6. edycji Studium Menedżer Contact Center (Prezentacja)
13:35 - 13:40 Podsumowanie i zakończenie części ogólnej, networking
Część warsztatowa (udział płatny, dla uczestników 6. edycji Studium udział bezpłatny)
13:40 - 14:20 Lunch, networking
14:20 - 14:50 Wdrożenie voice botów do obsługi klientów w Alior Bank (Case study)
Projekt "Platforma AI" nominowany do zwycięstwa w konkursie Polish Contact Center Awards 2023, w kategorii Najlepsza technologia wspierająca.
Prowadzący: Mariusz Piturecki (Alior Bank)
14:50 - 15:20 Wdrożenie voice botów do obsługi klientów w Bank Millennium (Case study)
Projekt " baNkOWA ROZMOWA, jak voicebot w Banku Millennium tworzy jakość dla Klientów i firmy" nominowany do zwycięstwa w konkursie Polish Contact Center Awards 2023, w kategorii Najlepsza technologia wspierająca.
Prowadzący: Krzysztof Ciąpała (Bank Millennium)
15:30 - 16:20 O czym z botem? Jakie procesy komunikacji z klientem warto i można przenieść skutecznie do obsługi przez voice boty (Warsztat)
W trakcie warsztatu omówione zostały różnice między strategiami wdrożenia botów przedstawionymi w ramach case studies, a uczestnicy mieli okazję porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi za ich opracowanie i wdrożenie.
Przeprowadzona została też dyskusja na temat procesów, które można i warto przekazać do obsługi przez boty, a także modeli działania, które pozwalają przeprowadzić ten proces sprawnie i skutecznie.
Prowadzący: Krzysztof Ciąpała (Bank Millennium), Mariusz Piturecki (Alior Bank), Marcin Sosnowski (SMB)
16:20 - 16:30 Podsumowanie i zakończenie części warsztatowej, networking
Kontakt w sprawie konferencji
Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center
marcin.sosnowski@smb.pl, +48 692 174 347