Technologiczne wyzwania menedżerów CC
Konferencja inauguracyjna
Studium Menedżer Contact Center
19 października 2023 r.
Menedżerowie zdalnej komunikacji z klientami (contact center) stoją obecnie w obliczu ogromnych wyzwań wynikających z dynamicznych zmian technologicznych na rynku.
Jakie dokładnie wyzwania niesie ze sobą postęp technologiczny w branży?
Jak efektywnie wykorzystać bogactwo i różnorodność dostępnych rozwiązań i narzędzi, aby zapewnić organizacji przewagę konkurencyjną w obszarze obsługi klientów?
Jak pokonać trudności, które przyniosła nam dziejąca się na naszych oczach rewolucja technologiczna?
Czy nadchodzi koniec CC jakie znamy?
Co o technologii w branży musi wiedzieć każdy menedżer CC niezależnie od swojego zakresu odpowiedzialności?
To główne pytania, na które szukaliśmy odpowiedzi w trakcie konferencji, którą zorganizowaliśmy 19 października na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Spotkanie zostało przygotowane w wyjątkowej formule - a udział w nim był doskonałą okazją do zdobycia cennych informacji i wymiany doświadczeń z liderami branży (zobacz Ekspertów). Program spotkania obejmował (zobacz Program):
bezpłatną część konferencyjną, czyli 4 interesujące dyskusje ekspertów:
Na początku o końcu - realne wizje końca CC jakie znamy
Automatyzacja personalizacji, czyli paradoCX
ChatGPT, Google Bard, czyli Twoi nowi pracowniCCy
Paragraf i dekalog, czyli prawo i etyka AI w CC
część warsztatową, czyli 2 case studies i warsztat:
Wdrożenie voice botów w obsłudze klienta w wiodących organizacjach: Alior Banku z projektem "Platforma AI" oraz Bank Millennium z projektem " baNkOWA ROZMOWA” - projekty nominowane do zwycięstwa w tegorocznej edycji konkursu Polish Contact Center Awards w kategorii Najlepsza technologia wspierająca.
O czym z botem? Jakie procesy komunikacji z klientem warto i można przenieść do obsługi przez voice boty? I jak zrobić to skutecznie?
Konferencja została organizowana jako wydarzenie inaugurujące kolejną edycję największego projektu edukacyjnego dla menedżerów zdalnej obsługi klienta - Studium Menedżer Contact Center.
Partnerzy
Kontakt w sprawie konferencji
Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center
marcin.sosnowski@smb.pl, +48 692 174 347