Technologiczne wyzwania menedżerów CC

Konferencja inauguracyjna

Studium Menedżer Contact Center

19 października 2023 r.

Menedżerowie zdalnej komunikacji z klientami (contact center) stoją obecnie w obliczu ogromnych wyzwań wynikających z dynamicznych zmian technologicznych na rynku.


To główne pytania, na które szukaliśmy odpowiedzi w trakcie konferencji, którą zorganizowaliśmy 19 października na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. 


Spotkanie zostało przygotowane w wyjątkowej formule - a udział w nim był doskonałą okazją do zdobycia cennych informacji i wymiany doświadczeń z liderami branży (zobacz Ekspertów). Program spotkania obejmował (zobacz Program):


Konferencja została organizowana jako wydarzenie inaugurujące kolejną edycję największego projektu edukacyjnego dla menedżerów zdalnej obsługi klienta - Studium Menedżer Contact Center

Partnerzy

Kontakt w sprawie konferencji

Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center

marcin.sosnowski@smb.pl, +48 692 174 347