Technologiczne wyzwania menedżerów CC
Formularz zgłoszeniowy
19 października 2023 r.
Zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego.
Konferencja inauguracyjna 6. edycji Studium Menedżer Contact Center, pt. Technologiczne wyzwania menedżerów CC odbędzie się w formule stacjonarnej 19 października 2023 roku na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 3, Warszawa).
Pierwsza, bezpłatna i otwarta dla wszystkich zainteresowanych, część konferencji to 4 panele dyskusyjne, w ramach których zaproszeni eksperci branży porozmawiają na temat wpływu technologii na działanie i zarządzanie jednostkami zdalnej obsługi klienta oraz wyzwań, które technologia stawia obecnie przed menedżerami CC.
Druga, płatna część wydarzenia to prezentacja dwóch case studies oraz warsztat nt. strategii i praktyki wdrożenia obsługi klienta przez voice boty.
Sprawdź Program konferencji
Koszt udziału w części warsztatowej wynosi 500 PLN netto. Dla członków SMB, absolwentów Studium Menedżer Contact Center oraz przedstawicieli Jury konkursu Polish Contact Center Awards obowiązuje oferta specjalna 400 PLN netto.
Kontakt w sprawie konferencji
Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center
marcin.sosnowski@smb.pl, +48 692 174 347