Technologiczne wyzwania menedżerów CC

Formularz zgłoszeniowy

19 października 2023 r.

Zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego.

Konferencja inauguracyjna 6. edycji Studium Menedżer Contact Center, pt. Technologiczne wyzwania menedżerów CC odbędzie się w formule stacjonarnej 19 października 2023 roku na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Szturmowa 3, Warszawa).

Pierwsza, bezpłatna i otwarta dla wszystkich zainteresowanych, część konferencji to 4 panele dyskusyjne, w ramach których zaproszeni eksperci branży porozmawiają na temat wpływu technologii na działanie i zarządzanie jednostkami zdalnej obsługi klienta oraz wyzwań, które technologia stawia obecnie przed menedżerami CC.

Druga, płatna część wydarzenia to prezentacja dwóch case studies oraz warsztat nt. strategii i praktyki wdrożenia obsługi klienta przez voice boty.

Sprawdź Program konferencji

Koszt udziału w części warsztatowej wynosi 500 PLN netto. Dla członków SMB, absolwentów Studium Menedżer Contact Center oraz przedstawicieli Jury konkursu Polish Contact Center Awards obowiązuje oferta specjalna 400 PLN netto.

Kontakt w sprawie konferencji

Marcin Sosnowski - Dyrektor ds. rynku contact center

marcin.sosnowski@smb.pl, +48 692 174 347